آرزوهایت را یادداشت کن

خداوند آنها را فراموش نمی کند

اما تو از خاطرت می رود آنچه امروز داری...

خواسته ی دیروزت بوده است...!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
فری ـ۴ ۶ شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ http://kasrakoochooloo.blogfa.com

ههههههههههههههههههههی اوووووووووووووووووووووول
سلام خیلی قشنگه

منو ببخش عزیزم اگه دلتو شکستم ..........به عشق پاکم قسم فقط به پای تو من نشستم
تموم لحظه هایم به یاد تو میگذره..........اون خنده های شادت منو تو رویا می بره!
بگو منو میبخشی دلم داره میسوزه..........یه روز باهام نباشی انگاری که صد روزه!!
نفرین به من که غرورتو شکستم..........باور بکن عاشق و دیوونه ی تو هستم!!!
بگو عزیزه دلم نذار منم بسوزم..........بگو که دوستم داری منو تو هم هنوزم!
به هیچ کسی غیره تو اینطوری دل ندادم.....هیچ کی مثل تو نبوده اینطوری توی یادم!!
خدای قلب من فقط تو هستی..........به من نگو عزیزم که قلبمو شکستی
دوستت دارم خیلی زیادتر از زیاد..........بدون که بهترین نعمتشو خدا فقط به من داد
قسم به ماه و خورشید رنگین کمون زیبا.......تا همیشه عشق منی تو واقعیت و رویا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد